A16 Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Jag hade tråkigt igår, och hittade en cool sida, där man kan skicka email's som kommer fram i framtiden! http://www.futureme.org/ Obs. det här är inte menat som reklam, det är menat som ett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Varför skulle man vilja göra det? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Varför skulle man vilja göra det? xDHar inte kollat in sidan, men det skulle varit en riktig intressant sak att göra egentligen. Vet inte om man kan bestämma datum när det kommer, men om man kan så ska jag göra så att det kommer fram vid studenten då jag går i trean :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Skickade ett :o, får hoppas att det kommer fram :oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 17 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Skickade ett :o, får hoppas att det kommer fram :ooooDet kommer fram, så länge du inte skrev fel email addres :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.