5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Tycker du har rätt purjo, men nu gäller detta endast färg, och inget glitter, skugga och sådant. Färg har jag inget emot men glitter, då börjar det nog bli lite väl jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Tycker du har rätt purjo, men nu gäller detta endast färg, och inget glitter, skugga och sådant. Färg har jag inget emot men glitter, då börjar det nog bli lite väl jobbigt.Tog med skugga och glitter bara för att vara nostalgisk :,)Men är ändå emot färg på namnet, vissa nyanser blir jobbig att läsa, och ska de tas bort så har jag en känsla av att vi får 120 trådar om varför inte de färgerna finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Då skulle man kunna ge det lätta svaret: Färgen är för jobbigt för ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Man skulle kunna ha så att namnet har en in färg i presentationen men jag tycker inte att man ska ha det i inläggen, det kommer att bli så himla jobbigt och läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Så onödigt. Vad ska ni hitta på härnäst då? Att en robot ska kunna skriva ner fusket genom att du använder ett headset och säger fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Så onödigt. Vad ska ni hitta på härnäst då? Att en robot ska kunna skriva ner fusket genom att du använder ett headset och säger fusket?...Fast det vore ju rätt användbart i och med att man får bort alla stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 ...Fast det vore ju rätt användbart i och med att man får bort alla stavfel.Du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.