5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Hejsan. Jag letar efter datorröster, som man då skriver in en "text" för att sedan låta en röst säga det rätt så sammanhängande. Vet inte riktigt om det finns verkliga/overkliga då det gäller detta, men gärna något som låter verkligt :). Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Hejsan.Jag letar efter datorröster, som man då skriver in en "text" för att sedan låta en röst säga det rätt så sammanhängande.Vet inte riktigt om det finns verkliga/overkliga då det gäller detta, men gärna något som låter verkligt :). Tack på förhand.Jag förstår vad du menar det heter "Text To Speech" Här är en sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Jajjamän, exakt vad jag menar. Men jag glömde en liten sak. Finns det någon med svensk dialekt också?, verkar inte finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Jajjamän, exakt vad jag menar. Men jag glömde en liten sak.Finns det någon med svensk dialekt också?, verkar inte finnas där.Hmmm.... testa att söka på google. Eller så kan du köra med italiensk diakelt på den där sidan jag skickade låter ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Jag googlade lite och hittade denna: http://www.acapela-group.com/text-to-speec...ctive-demo.html Leta fram svenska rösterna, den är RIKTIG verklig!. Hittade inte första gången jag sökte på google, då skapade jag tråden men nu hittade jag alltså. Men om ni har bättre alternativ får ni gärna komma med dem, den är riktigt bra men det kan ju finnas bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Jag googlade lite och hittade denna: http://www.acapela-group.com/text-to-speec...ctive-demo.html Leta fram svenska rösterna, den är RIKTIG verklig!. Hittade inte första gången jag sökte på google, då skapade jag tråden men nu hittade jag alltså. Men om ni har bättre alternativ får ni gärna komma med dem, den är riktigt bra men det kan ju finnas bättre!Haha, lol. Skaffa den här som telefonsvarare: telefonsvarare.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Haha, lol. Skaffa den här som telefonsvarare: telefonsvarare.mp3 Hur sparar man den?;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hur sparar man den?;DHöger-clicka på länken, Spara länk som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hur sparar man den?;DOm du menar ifrån webbsidan så måste man betala. Men jag gjorde så att jag spelade upp den medan jag spelade in ifrån Stereo Mix ljudkanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.