Hayna Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 När jag pratar i micken så hör jag mig själv i högtalarna . Har ett Siberia headset. Tack i förväg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 När jag pratar i micken så hör jag mig själv i högtalarna .Har ett Siberia headset.Tack i förväg !Menar du att du hör dig själv i hörlurarna? eller högtalarna för om du hör dig själv i högtalarna kan det vara ett tips att stänga av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 16 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Menar du att du hör dig själv i hörlurarna? eller högtalarna för om du hör dig själv i högtalarna kan det vara ett tips att stänga av dom.Men om jag lirar cs och ska prata , då hör jag mig själv och alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 kör själv med siberia, har båda gamla nya versionen, och om det är i lurarna du hör dig själv så finns det en inställning steelseries programvaran du kan ha råkat slå på som gör så att du slår på dig själv. Kör med usb soundcardet på denna och på den äre iaf kareoken du måste slå aav för att slippa de. Och kör du inte med deras egen programvara så ta och kika i datorns inbyggda korts prog. Och om du får att micken blir dålig / eller att andra hör dig som i en burk eller ekar så äre micken som strular, brukar funka om man slår till den lite lätt,, kan ha fastnat skräp i membranet som orsakar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 16 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 kör själv med siberia, har båda gamla nya versionen, och om det är i lurarna du hör dig själv så finns det en inställning steelseries programvaran du kan ha råkat slå på som gör så att du slår på dig själv.Kör med usb soundcardet på denna och på den äre iaf kareoken du måste slå aav för att slippa de. Och kör du inte med deras egen programvara så ta och kika i datorns inbyggda korts prog. Och om du får att micken blir dålig / eller att andra hör dig som i en burk eller ekar så äre micken som strular, brukar funka om man slår till den lite lätt,, kan ha fastnat skräp i membranet som orsakar såntUsb Soundcard?Jag har inget sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Stäng av mikrofon på uppspelning i volymkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.