Fiddle Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Finns det någon på fuska.se som gillar pusslet Rubik's kub? Hur fort har ni löst en hel Rubik's kub? Om ni inte kan lösa en Rubik's kub över huvudtaget, hur många sidor kan du lösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 En sida. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Mitt rekord: 2 sidor. Varje gång jag fått chansen att försöka lösa den, har jag typ kommit max 1 sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 23 sekunder på 3x3x3 med tur är mitt bästa. Snittar runt 35. Bästa utan tur är 28. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Har löst den en gång. Sen fick det räcka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hur fan löser du en rubiks kub så snabbt misterx? Mitt rekord är bara 1min och 30 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hur fan löser du en rubiks kub så snabbt misterx? Mitt rekord är bara 1min och 30 sekunder...Det hade jag också för några månader sen, bara att träna. Sedan är just vissa tekniker snabbare än andra. Jag kör F2L, OLL, PLL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Det hade jag också för några månader sen, bara att träna. Sedan är just vissa tekniker snabbare än andra. Jag kör F2L, OLL, PLL.Aha ska söka det på youtube, jag kör själv den dära Cross-tekniken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Jag tror att alla tekniker börjar med att göra ett kors så jag nämnde inte det. De 3 termerna som jag nämnt kan vara svåra om man är nybörjade. En klasskamrat lärde mig lösa kuben på ett sätt som jag inte kan namnet på. Mitt rekord var 58 sek innan jag började med F2L. När du börjar med F2L kommer det gå rätt så långsamt men efter ett tag går det snabbare än vad det gjorde innan. Börja med att söka upp F2L på youtube och lägg en vecka på det innan du kollar upp OLL och PLL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Löste en sida på en tio minuter, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Kan 3x3x3 (den vanliga). Rekordet är 46 sekunder. Fick en 5x5x5, kan inte den än, men det är in progress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 vad ni ska vara smarta då... kan lösa en sida sen är jag fast... drygaste julklappen någonsin...;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.