Hoppa till innehåll

Öppna Suspekta Mail?


5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

Gäst KawaiiNeko

1. Ibland ja, men om du har ett dugligt antivirus ska det inte vara några problem.

2. Eftersom du inte öppnat dom bör det inte vara någon fara, du har ju inte ens sett innehållet.3

3. Ja, om du inte orkar vänta på att dom tas bort automatiskt så finns det ingen anledning till att låta dom ligga kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ibland ja, men om du har ett dugligt antivirus ska det inte vara några problem.

2. Eftersom du inte öppnat dom bör det inte vara någon fara, du har ju inte ens sett innehållet.3

3. Ja, om du inte orkar vänta på att dom tas bort automatiskt så finns det ingen anledning till att låta dom ligga kvar?

1: Låter fint.

2: Jo, okej.

3: Nej, dem kommer inte till skräpkorgen, möjligen pga den som skickat dessa har jag på MSN? Så det blir en "säker" person, eller något.

 

Det värsta är ju vad jag vill veta vad det står i det, jag hatar nyfikenhet ibland ^^.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öppnade, det var inte nå intressant. Inget anti-virusprogram som varnade så antar att det var ingenting. Det var förövrigt om bara tjäna pengar, skitmail :P.

 

Men det jag är rädd över hur denna person börjat skickat på dessa mail, tryckt på mailet? xD

Om du inte gillar dem eller helt enkel inte vill ha något med dem, så markera som skräppost och de kommer börjar samlas i Skräppostsmappen, sedan är det bara att markera alla i den mappen och radera :D.

Redigerat av alexanderice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...