Intense Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Ja, Vilka filtyper är tillåtna att ladda upp i ett inlägg? Både för normala medlemmar och VIP-medlemmar. Jag har letat på hjälpen men inte hittat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 m2 kan inte ha någon signature bild det står bara att den är förstor, tog en skit liten funkade inte ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Så länge det inte är ngt olagligt kan man nog bifoga det mesta. Endast VIP får ha bilder i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 m2 kan inte ha någon signature bild det står bara att den är förstor, tog en skit liten funkade inte ändå..Antar att det är en bugg att det blir så då du inte har VIP isåfall, eller så var bilden för stor. FuskaVIP: "Du kan ha en bild på max 225x68px och 4kB i din signatur"Jag har försökt att posta .doc och .txt men inte lyckas, så det är nog bara bildfiler som är tillåtna, tror jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Om man vill ladda upp en filtyp som inte fungerar kan man bara lägga in den i en .zip-fil, så fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 19 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Antar att det är en bugg att det blir så då du inte har VIP isåfall, eller så var bilden för stor. FuskaVIP: "Du kan ha en bild på max 225x68px och 4kB i din signatur" Jag har försökt att posta .doc och .txt men inte lyckas, så det är nog bara bildfiler som är tillåtna, tror jag då.Om jag har förstått dig rätt, så vill du posta ren text? Du kan ju alltid använda [*code*]Text goes here[*/code*] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 (redigerat) Nej, jag vilja ladda upp .txt-filer och .doc-filer som inte gick (.txt är till exempel anteckningar, .dock är till exempel word) Varför ska jag använda mig av code-taggen för det :P? Redigerat 20 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Nej, jag vilja ladda upp .txt-filer och .doc-filer som inte gick (.txt är till exempel anteckningar, .dock är till exempel word) Varför ska jag använda mig av code-taggen för det :P?.doc inte .dock ;> Förövrigt tror jag han menar att istället för att bifoga ett textdokument kan du kopiera texten från dokumentet och klistra in i en [ code][ /code]-tag, alternativt om det är en längre text, använda sig av [ codebox][ /codebox]-tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.