CeZ Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Klarar WoW med exakt allt på Ultra med det kortet. Crysis ska jag kunna maxa med enligt youtube videos.Inte med bra fps i alla fall, det där är heller inte maxat. Redigerat 21 Januari 2011 av Collez Citera
zkAro Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Inte med bra fps i alla fall, det där är heller inte maxat.Lustigt då denna snubben kör very high (som är max?) med average 25 fps med hd5670: http://www.youtube.com/watch?v=3ZmFIbLxvxE Edit: Körde edit då firefox slutade fungera medans jag skriver så allt blev fucked up :P Redigerat 21 Januari 2011 av RestInSleaze Citera
CeZ Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Skrivet 21 Januari 2011 Jo, med lägre upplösning ja. 25 fps är inte särskilt skönt att spela i heller.. ;) Citera
zkAro Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2011 Jo, med lägre upplösning ja. 25 fps är inte särskilt skönt att spela i heller.. ;)Sant sant... Han var dock uppe i 40fps ibland skrev han. Men behöver kanske inte ha precis allt maxat, kan ju dra ner någon inställning så man höjer fpsen med. Citera
KalphiteQ Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Skrivet 21 Januari 2011 Maxat? 1280*720 samt 0x antialiasing är inte maxat. 1080p och 8x antialiasing så snackar vi. Kommer förmodligen inte snitta mer än 10 fps. FPS spel brukar tappa spelupplevelse när fpsen går under 30. Men du kan inte förvänta dig mer över ett grafikkort för ~600kr. Citera
Ryssfemma Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Skrivet 21 Januari 2011 Klarar WoW med exakt allt på Ultra med det kortet. Crysis ska jag kunna maxa med enligt youtube videos. Det är mitt system, det laggar. Alla kan i princip maxa men är det en bra upplevelse?Visst spelas det in med fraps som äter mycket av systemet, men det kan hända sånt med riktigt bra high end kort det också. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.