Hoonigan Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 innebandy 1 gång i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 snowboard, joggar vintern paintboll, cyklar en hel del o joggar sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Tränar på SATS två gånger i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Bågskytte på fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Fotboll och löpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Snowboard på vintern och långboard och vindsurfing på sommaren. Ska börja jogga nu i vår, är sjukt otränad. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Pingis och aikido. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Ska kanske sluta på Judo och köra Thaiboxning, jag tycker det är roligare i alla fall, det är på tisdagar, torsdagar och lördagar, varje dag 1h och 15min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Fotboll tre gånger i veckan. Vanlig träning, en och en halv timme på tisdagar och lördagar. Fys träning onsdagar, en timme, med specialtränare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Spelar innebandy med ett korpenlag. Minst 1 träning i veckan + 1 match i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Tränar på SATS två gånger i veckanNär jag var i din ålder satsade jag varje dag, nåväl- dagens ungdom. OnTopic~ Muay Thai två gånger i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.