Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Tja. Jag gillar GTA 4,men har inte klarat ut det än. Men vilket GTA 4 expansion är bäst? Tycker ni att jag ska köpa ett fastän jag inte klarat ut något än? /Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Nja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :o Storyn äger i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Nja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :oStoryn äger i alla fallWhaaat???Hej du, jag tror att du har skrivit i fel ämne.Det här handlar om GTA expansioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Nja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :oStoryn äger i alla fallFår man med motorcyklar i den andra expansionen, men inte i The Ballad Of Gay Tony eller vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Får man med motorcyklar i den andra expansionen, men inte i The Ballad Of Gay Tony eller vad menar du?Jaha, nu fattar jag tbogt stod för the Ballad Of Gay Tony...GangstaLean, var lite tydligare nästa gång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jaha, nu fattar jag tbogt stod för the Ballad Of Gay Tony...GangstaLean, var lite tydligare nästa gång :)Tbogt är en förkortning så som gta för grand theft auto.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tbogt är en förkortning så som gta för grand theft auto....Japp, jag förstod det nu, men jag fattade det inte först... Men okej, The Ballad of Gay Tony, man kan hoppa fallskärm och storyn äger, så det är väl ett plus :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Nja, jag är inte så mycket inne i motorcyklar, så jag tycker nog jag satsar på Tbogt. Där kan man ha fallskärm :oStoryn äger i alla fallMen vad menar du med det fetstilta då?Får man med motorcyklar i den andra expansionen eller vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Man kan ju åka motorcykel i gamla GTA 4... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Men vad menar du med det fetstilta då?Får man med motorcyklar i den andra expansionen eller vad menar du?För att "the lost and damned" är om ett motorcykelgäng, man åker motorcykel hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 För att "the lost and damned" är om ett motorcykelgäng, man åker motorcykel hela tiden.Jaha, okej, men jag tror jag ska köpa The Ballad of Gay Tony det verkar roligast i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Köp episodes, du får båda 2 på samma skiva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg