GangstaLean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Hej Jag undrar vilka Photoshop ni rekommenderar? T.ex cs3 osv. (Adobe) Jag vill börja kasha in fuskamynt genom att göra avatarer till andra. Redigerat 20 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Inte så viktigt imo, har aldrig sett någon större skillnad emellan dom. Kör personligen CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Inte så viktigt imo, har aldrig sett någon större skillnad emellan dom. Kör personligen CS3.Okey! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 CS5 använder jag och det är helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Kör själv med GIMP, eftersom man bara kan få CS5 och det kostar som fan. Fast sedan så kan man ju få det på andra sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Kör Elements 8.0, det funkar galant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Sitter på cs4 atm tycker dock inte att det var någon skillnad mot cs3. Vet dock att det tillkommit funktioner i cs5, därför skulle jag kört på det om jag var du. Bara så du vet det så kan du inte göra snygga avatarer direkt efter du skaffat ps utan du måste såklart träna innan;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Sitter på cs4 atm tycker dock inte att det var någon skillnad mot cs3. Vet dock att det tillkommit funktioner i cs5, därför skulle jag kört på det om jag var du. Bara så du vet det så kan du inte göra snygga avatarer direkt efter du skaffat ps utan du måste såklart träna innan;)Vet, men jag har haft cs3 innan så, ville typ veta om cs4 ärBättre osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Kör alltid med det nyaste! Du kan ju alltid fixa via butik eller något :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Min syrra använder Elements 8.0 och det säger hon är jättebra så vi får väl lita på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Kör själv med Adobe Creative Suite 5 Master Collection = Photoshop CS5 Extended. Funkar jättebra. Redigerat 21 Januari 2011 av MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Kör själv med Adobe Creative Suite 5 Master Collection = Photoshop CS5 Extended. Funkar jättebra.Samma här. Skolan köpte nyss in den, och innan körde vi med CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.