JePPe9 Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Hey! Får man inte skriva nånting här eller utan tillsägelse? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Provade att fixa PS på, ja, andra sätt. Gillade det inte alls, håller mig till GIMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Provade att fixa PS på, ja, andra sätt. Gillade det inte alls, håller mig till GIMP.Vilket testade du? CS5 är en jävla mardröm :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Vilket testade du? CS5 är en jävla mardröm :SCS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 CS3.Det är skönt imo, men photoshop kan vara rätt overwhelming ifall man inte använt det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Photoshop 7.0 är grejer det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Kör med CS2 då CS4 laggade för mig. CS2 har "warp" effekten som är väldigt bra att ha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Har CS5 på skoldatorn, fyyyy fan vad jag hatar att dom tagit bort zoom-slidern eller vad man ska säga och så har dom en dropdown box med zoominställningar istället. Går det att få tillbaks slidern på något sätt? Redigerat 5 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Tja, om jag jag hade vart du så hade jag kört på CS3 eller CS4, gillar inte CS5 lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 CS5 använder jag. Bättre än CS3 och CS4 tycker jag. Inget o gnälla över, det är gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 CS5 använder jag. Bättre än CS3 och CS4 tycker jag.Inget o gnälla över, det är gratis!ljug mycket elr? CS5 kostar runt 10k i svenska kronor :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Kör CS3 och det är bra. Men om du vill ha något gratis så kan du kö Paint.NET. Sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.