Klayett Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Call of Duty 1: För att vara det första så tycker jag att kampanjen vart rätt bra. Call of Duty: United Offensive: Det har jag inte hört talas om så mycket. Call of Duty: Finest Hour: Det första till konsoll, gillade kampanjen. Call of Duty 2: En vän till mig har detta och som han har berättat för mig så verkar kampanjen bra. Call of Duty 2: Big Red One: Samma som med United Offensive, fast har för mig att det finns en stor ko som Easter Egg. Call of Duty 3: Nu börjar Call of Duty-serierna komma till Xbox 360! Min vän har detta; han gillar kampanjen. Call of Duty: Roads to Victory: Har för mig att detta var ett Call of Duty-spel till PSP. Call of Duty 4: Modern Warfare: Får lov att säga att jag älskade kampanjen! Särskillt uppdragen som utspelar sig i Ukraina. Flerspelarläget har nu blivit väldigt annorlunda, "Perks" finns nu, det var i denna tid jag växte upp i flerspelarläget så Perks är inget ovanligt för mig inte. Call of Duty 4: Modern Warfare (DS): Vet iaf att det är samma spel fast till DS. Call of Duty: Trilogy: Så vitt jag vet så är detta inte ett spel, fast det innehåller Call of Duty 1, Call of Duty 2 och Call of Duty 3. Call of Duty 5: World at War: Nu kommer vi tillbaks till andra världskriget igen, gillade kampanjen och flerspelarläget, men, något som jag verkligen älskade; var ZOMBIES! Det ända dåliga är att det är svårt att kniva i barriers. Call of Duty 5: World at War: Final Fronts: Vitt jag vet så är det nog bara till Playstation 2. Call of Duty 5: World at War (DS): Ett spel jag rekommenderar till alla som kör Call of Duty till DS! Call of Duty 6: Modern Warfare 2: Detta är favoriten bland alla Call of Duty, med "Pro-Perks" och mycket mer, kampanjen, som är e fortsättning av Modern Warfare 1, var väldigt bra, lite synd att det inte var några uppdrag i Ukraina denna gång. Spec Ops! Det älskade jag! Var dock en utmaning att få alla 69 stjärnor men det gick allt med samarbete! Call of Duty 6: Modern Warfare 2: Mobilized: Ett nästan likadant Call of Duty som det originella Modern Warfare 2; Fast till DS och med en annan kampanj. Call of Duty 4: Modern Warfare: Reflex Edition: Det första Call of Duty-spelet till Wii, det är nästan en ren kopia av det originella, fast, med lite annorlunda saker då. Call of Duty: ZOMBIES: Ett Call of Duty-spel till mobilen, fast, som bara man spelar zombies i, det är inte som zombies i World at War, i detta Call of Duty så kan man välja svårighetsgrad också! Call of Duty 7: Black Ops: Trodde faktiskt att det skulle vara bättre än vad det är, fast, kampanjen dög för mig, men flerspelarläget är lite 50-50, för mycket kraftiga vapen, T.Ex: Famas V2, som jag kallar den, inbyggd rapid fire. Fast nu så går jag över till Zombies; En uppgraderad Zombies-version av World at War, fast nu verkar det vara enklare att kniva i barriers, samt så är det nya banor med, ifall ni köper Hardened eller Prestige Edition av Black Ops, så får ni med ALLA banor ifrån World at War, najs va? =P Nu väntar dom flesta på ett flerspelar, och zombies, kart-paket som kommer imorgon; Escalation, jag hoppas på att Call of the Dead fastnar för mig, som den gjorde i sina trailers. Call of Duty 7: Black Ops (DS): Black Ops till DS. Nu så har jag gjort en detaljerad berättelse om vad jag tycker om Call of Duty, fast ni kanske vill veta topp 5-listan? 1. Call of Duty 6: Modern Warfare 2. 2. Call of Duty 7: Black Ops. 3. Call of Duty 4: Modern Warfare. 4. Call of Duty 5: World at War. 5. Call of Duty 4: Modern Warfare: Relflex Edition. Det var allt från mej, tack o' hej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Du vet vad du talar om du ;) Dock skulle jag sätta Modern Warfare över Black Ops tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 WaW. - TOTALT JÄVLA FUCKIN AWESOME! COD4. - Skitbra. MW2. - Helt okej. Black Ops. - Blä. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 COD4 helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Bäst: Mw2 Sämst: Black Ops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 CoD4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) WaW. - TOTALT JÄVLA FUCKIN AWESOME!COD4. - Skitbra.MW2. - Helt okej.Black Ops. - Blä.That Redigerat 4 September 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 COD4, lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 World at War. Har iofs bara testat det, de två första och Modern Warfare 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Cod 4. Mw2 och Black Ops på delad andraplats. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipwneverybody Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 Det första spelet heter ju fortfarande bara call of duty. Har du svårt att fatta det? RETARD :meddum: Helvete heller, det finns runt sexton spel i serien, och i "huvudserien" finns det fyra.RETARD :meddum: 1.MW2 cause its awesome2.cod 43.cod BO HATE it4.cod 25.cod waw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 1.MW2 cause its awesome2.cod 43.cod BO HATE it4.cod 25.cod wawDu har ju verkligen inte alla spermier i pungen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg