Hoppa till innehåll

Favorit Call Of Duty Spel?


Horizon
 Dela

Rekommendera inlägg

Call of Duty 1: För att vara det första så tycker jag att kampanjen vart rätt bra.

 

Call of Duty: United Offensive: Det har jag inte hört talas om så mycket.

 

Call of Duty: Finest Hour: Det första till konsoll, gillade kampanjen.

 

Call of Duty 2: En vän till mig har detta och som han har berättat för mig så verkar kampanjen bra.

 

Call of Duty 2: Big Red One: Samma som med United Offensive, fast har för mig att det finns en stor ko som Easter Egg.

 

Call of Duty 3: Nu börjar Call of Duty-serierna komma till Xbox 360! Min vän har detta; han gillar kampanjen.

 

Call of Duty: Roads to Victory: Har för mig att detta var ett Call of Duty-spel till PSP.

 

Call of Duty 4: Modern Warfare: Får lov att säga att jag älskade kampanjen! Särskillt uppdragen som utspelar sig i Ukraina. Flerspelarläget har nu blivit väldigt annorlunda, "Perks" finns nu, det var i denna tid jag växte upp i flerspelarläget så Perks är inget ovanligt för mig inte.

 

Call of Duty 4: Modern Warfare (DS): Vet iaf att det är samma spel fast till DS.

 

Call of Duty: Trilogy: Så vitt jag vet så är detta inte ett spel, fast det innehåller Call of Duty 1, Call of Duty 2 och Call of Duty 3.

 

Call of Duty 5: World at War: Nu kommer vi tillbaks till andra världskriget igen, gillade kampanjen och flerspelarläget, men, något som jag verkligen älskade; var ZOMBIES! Det ända dåliga är att det är svårt att kniva i barriers.

 

Call of Duty 5: World at War: Final Fronts: Vitt jag vet så är det nog bara till Playstation 2.

 

Call of Duty 5: World at War (DS): Ett spel jag rekommenderar till alla som kör Call of Duty till DS!

 

Call of Duty 6: Modern Warfare 2: Detta är favoriten bland alla Call of Duty, med "Pro-Perks" och mycket mer, kampanjen, som är e fortsättning av Modern Warfare 1, var väldigt bra, lite synd att det inte var några uppdrag i Ukraina denna gång. Spec Ops! Det älskade jag! Var dock en utmaning att få alla 69 stjärnor men det gick allt med samarbete!

 

Call of Duty 6: Modern Warfare 2: Mobilized: Ett nästan likadant Call of Duty som det originella Modern Warfare 2; Fast till DS och med en annan kampanj.

 

Call of Duty 4: Modern Warfare: Reflex Edition: Det första Call of Duty-spelet till Wii, det är nästan en ren kopia av det originella, fast, med lite annorlunda saker då.

 

Call of Duty: ZOMBIES: Ett Call of Duty-spel till mobilen, fast, som bara man spelar zombies i, det är inte som zombies i World at War, i detta Call of Duty så kan man välja svårighetsgrad också!

 

Call of Duty 7: Black Ops: Trodde faktiskt att det skulle vara bättre än vad det är, fast, kampanjen dög för mig, men flerspelarläget är lite 50-50, för mycket kraftiga vapen, T.Ex: Famas V2, som jag kallar den, inbyggd rapid fire. Fast nu så går jag över till Zombies; En uppgraderad Zombies-version av World at War, fast nu verkar det vara enklare att kniva i barriers, samt så är det nya banor med, ifall ni köper Hardened eller Prestige Edition av Black Ops, så får ni med ALLA banor ifrån World at War, najs va? =P Nu väntar dom flesta på ett flerspelar, och zombies, kart-paket som kommer imorgon; Escalation, jag hoppas på att Call of the Dead fastnar för mig, som den gjorde i sina trailers.

 

Call of Duty 7: Black Ops (DS): Black Ops till DS.

 

Nu så har jag gjort en detaljerad berättelse om vad jag tycker om Call of Duty, fast ni kanske vill veta topp 5-listan?

 

1. Call of Duty 6: Modern Warfare 2.

2. Call of Duty 7: Black Ops.

3. Call of Duty 4: Modern Warfare.

4. Call of Duty 5: World at War.

5. Call of Duty 4: Modern Warfare: Relflex Edition.

 

Det var allt från mej, tack o' hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 månader senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...