FreakyStyley Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 MW2, det jag har haft mest nöje med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 mw 1 å att köra black ops split screen mot polare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Det enda CoD Jag spelat mycket är CoD 4: MW, för det har jag lånat av en vän. Sen tycker jag Black Ops är kul också, men det har jag bara spelat hos vänner. Ska nog köpa Black Ops snart. Redigerat 26 Februari 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 MW2 lätt.Men jag har ju dock bara spelat black ops och mw2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Har ändrat mig till MW2 nu. Det har sina brister men kul är det iallafall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BussChaffisen Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Men eftersom spelet heter call of duty, ska jag väll för i helvete inte skriva något annat?NERDRAGE ALERT! Jo, Eftersom att det finns 6 stycken andra kända spel som också heter Call Of Duty! Har du svårt att fatta det? <_< Men jag tycker iallafall bäst om Modern Warfare 2. Med all Challenge Lobby, Lätt Quickscoping med alla glitcher och allt..FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 NERDRAGE ALERT! Jo, Eftersom att det finns 6 stycken andra kända spel som också heter Call Of Duty! Har du svårt att fatta det? <_< Men jag tycker iallafall bäst om Modern Warfare 2. Med all Challenge Lobby, Lätt Quickscoping med alla glitcher och allt..FTW!Jag hade iallafall inget problem med att förstå att han menade det första spelet. Sen så finns det ju också bara ett spel som heter Call Of Duty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Spelade igenom MW2 single player igen nu i helgen och den är helt jävla ofattbart episk, speciellt med musiken från Hans Zimmer, alla storytwists osv. Black Ops ligger mil bakom imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 NERDRAGE ALERT! Jo, Eftersom att det finns 6 stycken andra kända spel som också heter Call Of Duty! Har du svårt att fatta det? <_< Men jag tycker iallafall bäst om Modern Warfare 2. Med all Challenge Lobby, Lätt Quickscoping med alla glitcher och allt..FTW!Det första spelet heter ju fortfarande bara call of duty. Har du svårt att fatta det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Spelade igenom MW2 single player igen nu i helgen och den är helt jävla ofattbart episk, speciellt med musiken från Hans Zimmer, alla storytwists osv. Black Ops ligger mil bakom imo.Black Ops campaign är ju mycket bättre D: OnT: World at War ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BussChaffisen Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Jag hade iallafall inget problem med att förstå att han menade det första spelet. Sen så finns det ju också bara ett spel som heter Call Of Duty.Så du menar alltså att du var den enda som förstog det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 CoD2 & Black Ops. Få se vad mw3 har att erbjuda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg