Torcida Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 CoD:WaW är det fämte spelet, men det är inte CoD 5, samma sak gällande MW2 och Black Ops. Det är sju spel, men endast fyra med siffror om man säger så :PDu har fel, det finns dem du säger, sen så finns det: Call of Duty: United OffensiveCall of Duty: Finest HourCall of Duty 2: Big Red OneCall of Duty: Road to Victory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Call Of Duty :) Springa med ryssar e det bästa jag vet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 black ops enda cod jag har :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Call Of Duty 4 : Modern Warfare helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Call of Duty. Det vill säga, det första spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tehBannd Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Call of Duty 4: Modern Warfare, helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 (redigerat) Black Ops campaign är ju mycket bättre D: OnT: World at War ftwFörstår inte ens hur du kan jämföra de två. Redigerat 18 Mars 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Förstår inte ens hur du kan jämföra de två.En smaksak, jag tycker att MW och MW2s story var tråkig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 (redigerat) Många tycker det därför dom inte hänger med/sätter sig in i den, skulle säga att dom två har väldigt bra story. MW2 har nog dom sjukaste storytwistarna och bästa climaxet som jag sett i spel. Redigerat 21 Mars 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Jag säger COD2. Men av de nyaste (MW..) Så tycker jag att Black Ops och World at war är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 CoD 4, utan tvekan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 cod2 och cod:bo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg