Horizon Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Min favorit kanal är 6:an (mest för att simpsons visas där ;) ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Tycker nog bäst om SVT2 för de har bra nyheter, frågesporter, dokumentärer och ingen reklam. Men jag gillar sexan också för där visas Family Guy Och trean också, de visar Top Model, men de liksom sexan har för mycket reklam <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Min favorit kanal är 6:an (mest för att simpsons visas där ;) ).Ja, har även två till: Discovery channel och MTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 6:an, discovery, VH1 classic rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Viasat Motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 6an och ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Overall är det nog 5an, där jag mestadels kollar The Big Bang Theory och Vänner. Utöver det så tycker jag oftast 5an visar bäst filmer under helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Kollar extremt lite på TV men axess/discovery kan vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Discovery Channel Tv6 även Nickelodeon då man har roligt, Svampbob fyrkant och bondgården. Man kan nästan säga att bondgården är en barnvänligare version av family guy. Jag må ha konstig humor, men såg på ett avsnitt idag där ledaren, som är en kill-ko, konstigt men så är det, skulle börja smyga på en tjej-ko. Hon går ut på picknick med en annan och ser att denna kill-ko är under bordet. Då börjar dem prata högt om att skicka saker. Börjar med att tappa salt och sådant, men till slut så blir det en eldkastare och svärd. Kanske inte låter så roligt, men ni bör se på den om ni är rastlösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Discovery Channel - Försvinner väl dock snart från min lista om de ska fortsätta visa massa jävla skit. History channel BBC Knowledge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Discovery Channel - Försvinner väl dock snart från min lista om de ska fortsätta visa massa jävla skit.History channel BBC KnowledgeBåde Discovery och History channel var mycket bättre förut. Nu är det bara konspirationer och program som Ax men på history channel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Discovery channel! hade jag fått välja hade jag bara haft den på tv'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.