Muffey Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tror nog att ett seriöst inlägg är bättre än bara ordet "bump" också, tror nog rätt många har fått en varning här då dem endast skrivit "bump" i en tråd.lol om det är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Okej, tack allihopa jag förstår nu. Så jag tror jag bumpar upp gamla "nödvändiga" trådar. Men om jag förstått rätt, så är det okej att bumpa oficiella trådar som "Vad har du gjort idag" men inte att bumpa upp liksom frågor som "jag behöver hjälp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Okej, tack allihopa jag förstår nu.Så jag tror jag bumpar upp gamla "nödvändiga" trådar.Men om jag förstått rätt, så är det okej att bumpa oficiella trådar som "Vad har du gjort idag" men inte att bumpa upp liksom frågor som "jag behöver hjälp"Om det finns en anledning till att bumpa den "jag behöver hjälp", som är tre år gammal så gör det antagligen inte så mycket. Men oftast är dessa bumpar helt onödiga, flera år gamla och den personen som frågade har även då antagligen fått ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Vill ju kunna bumpa :P Redigerat 26 Januari 2011 av HaXnMoDzFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Vill ju kunna bumpa :PDu bumpade en tråd från 2005 med en fråga om ett spelDu skrev "Vet inte"Det är en grovt onödig bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Du bumpade en tråd från 2005 med en fråga om ett spelDu skrev "Vet inte"Det är en grovt onödig bumpdet som är förlåtligt är att han verkar vara ny, och inte ser hur gamla trådarna är :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Är man inte tvungen att ändra filtret från t.ex 30 dagar till "Alla" eller något sådant för att hitta dessa gamla trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Men om man söker efter trådar, så kommer ju alla trådar upp i det forumet. Söker du tex på ditt namn så kan du hitta alla trådar som du har skrivit i under den tid som du har varit medlem på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Är man inte tvungen att ändra filtret från t.ex 30 dagar till "Alla" eller något sådant för att hitta dessa gamla trådar?Inte nu längre, verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 (redigerat) 1. Det finns regler mot onödiga inlägg, bumpar är oftast onödiga inlägg, om inte alltid. Därför låses oftast trådar som bumpas. 2. Som svar på denna och även delvis föregående fråga, trådar dör ut efter ett tag. Av en anledning. Har en tråd ramlat ner i listen gör den oftast bäst i att ligga där. Beroende på om hur vettig en tidigare tråd om ett ämne vart, så kan nya trådar om samma ämne skapas. Troligen låses dem dock om tidigare trådar varit onödiga. Använd sökfunktionen för att se om det ämne du planerar att starta redan finns eller funnits. Redigerat 28 Februari 2011 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.