gozo Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Hej! Jag köpte LBP2 i onsdags på Gamestop köpte till Game Protection,så att jag kan byta skivan om den går sönder,men jag är inte säker på att det är spelet När jag skulle köra en bana med en kompis (online) så blev det strömavbrott,mitt under en laddning (där det står "stäng inte av systemet") När strömmen gick igång så startade jag igen,efter att jag kört 2 banor online,så började det lagga på samma ställe som strömmen gick av på,alltså när spelet laddar (och det står "stäng inte av systemet"), Mätaren som visar hur mkt den har laddat åkte fram och tbx hela tiden,och den lilla planeten nere i hörnet förvann hela tiden (mer än vanligt) Stängde av (mot min vilja då det stog att man inte skulle det) nu när jag kört flera gånger igen Online har det blivit likadant Som sagt så har jag Game Protection,men är ju inte säker på att det är spelet som det är fel på Vad ska jag göra? Ska jag radera sparningen,byta skivan eller fråga dom på Gamestop!?! Tacksam för snabbt svar! EDIT:Wifi:n funkar normalt när detta händer (Jag är fortfarande inloggad och är ansluten till min pc) Redigerat 22 Januari 2011 av gozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Har du testat att vänta? Jag har upplevt flera gånger då personer joinar direkt i spelet, att laddmenyn är uppe hela tiden så får man vänta väldigt länge tills den slutar ladda. Så, vänta och kolla :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Du är inte ensam om det. Flera upplever likadant glitch. Det är inte gamestops fel. Vänta tills en patch kommer vilket blir nog snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Det händer de flesta. Gå till Gamestop och säg att det buggar fast sig när man kör online och då borde du få ett nytt spel om det nu inte är ditt Ps3 som kommer att lagga (Som jag inte tror). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Det händer de flesta. Gå till Gamestop och säg att det buggar fast sig när man kör online och då borde du få ett nytt spel om det nu inte är ditt Ps3 som kommer att lagga (Som jag inte tror).Det är inte gamestops fel att det är dåligt online. Det laggar för de flesta, dåliga laddningstider och sådant. Väldigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Du kanske har dålig connection till internet? Ofta börjar det lagga för mig om jag har det, så prova att fixa det så ska det nog bli lättare att spela online. Jag tror inte heller att det är spelet det är fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Det kan nog vara så, men jag tror att det laggar för rätt många på så vis ändå, LBP1 fungerar fint för mig men inte tvåan. Media Molecule kommer förhoppningsvis med någon sorts uppdatering så att det inte blir så mycket laddningstider som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Du kanske har dålig connection till internet?Ofta börjar det lagga för mig om jag har det, så prova att fixa det så ska det nog bli lättare att spela online.Jag tror inte heller att det är spelet det är fel på...Jag har väldigt hög koppling till internet om du nu menar mig... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Internet-conectionen är prima,Routern är i mitt rum,så det är så bra det går Läste mer om det,och det var tydligen så för typ alla,Tycker även att det går bättre nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Internet-conectionen är prima,Routern är i mitt rum,så det är så bra det gårLäste mer om det,och det var tydligen så för typ alla,Tycker även att det går bättre nu ;)Vad bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.