Hoppa till innehåll

Littlebigplanet 2


gozo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag köpte LBP2 i onsdags på Gamestop

köpte till Game Protection,så att jag kan byta skivan om den går sönder,men jag är inte säker på att det är spelet

 

När jag skulle köra en bana med en kompis (online) så blev det strömavbrott,mitt under en laddning (där det står "stäng inte av systemet")

 

När strömmen gick igång så startade jag igen,efter att jag kört 2 banor online,så började det lagga på samma ställe som strömmen gick av på,alltså när spelet laddar (och det står "stäng inte av systemet"), Mätaren som visar hur mkt den har laddat åkte fram och tbx hela tiden,och den lilla planeten nere i hörnet förvann hela tiden (mer än vanligt)

 

Stängde av (mot min vilja då det stog att man inte skulle det) nu när jag kört flera gånger igen Online har det blivit likadant

 

Som sagt så har jag Game Protection,men är ju inte säker på att det är spelet som det är fel på

 

Vad ska jag göra? Ska jag radera sparningen,byta skivan eller fråga dom på Gamestop!?!

 

 

 

Tacksam för snabbt svar!

 

 

EDIT:Wifi:n funkar normalt när detta händer (Jag är fortfarande inloggad och är ansluten till min pc)

Redigerat av gozo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det händer de flesta. Gå till Gamestop och säg att det buggar fast sig när man kör online och då borde du få ett nytt spel om det nu inte är ditt Ps3 som kommer att lagga (Som jag inte tror).

Det är inte gamestops fel att det är dåligt online. Det laggar för de flesta, dåliga laddningstider och sådant. Väldigt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kanske har dålig connection till internet?

Ofta börjar det lagga för mig om jag har det, så prova att fixa det så ska det nog bli lättare att spela online.

Jag tror inte heller att det är spelet det är fel på...

Jag har väldigt hög koppling till internet om du nu menar mig... :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...