Apakalsong Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Har i och för sig inte kört ps3 förens typ förra året så det kanske gjorts ändringar, vad vet jag. I alla fall så var jag väldigt besviken på achivement-systemet hos ps3 (trophies, heter det va?), mycket sämre kvalité höll dom och fanns inte ens till alla spel medans xbox alltid haft roligare och mer uttänkta achivements imo.Multi-Plats har exakt samma Trophies/Achievements. Men, jo. Om man tänker på hur PS3 såg ut från det släpptes till för 2 år sen så var 360 överlägset bäst på allt förutom hårdvaran som inte användes ett dugg då. Men, sen för 2 år (2009) sedan så har PS3 knappat in mer och mer och är nu bättre än 360, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Vilka fanboys mannen! Jag ska titta på saken från icke fanboy sidan. Skönhet när man håller kontrollen: Xbox 360 Själva kontrollen: Ps3 Online: Ps3 Grafik:Ps3 Tillbehör: (kinect och sånt) Xbox 360 och Ps3 Snygghet: Ps3 Själva konsollen: (t.ex kabbel ingångar osv) Ps3 Pris: Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Tycker PS3 är ganska ok när jag testa i Clas Ohlson och det var bättre nu faktisgt. Men jag tycker fortfarande 360 är bättre än PS3. Varför? Många anledningar... Säger vissa nu då. * Inte riktiga pengar för att köpa saker i Marketplace som PS3 * Många mods t ex. Internet så att du kan in på t ex. Fuska.se, YouTube.com osv. * Kinect. För det behöver man ingen dildo i handen och visa för kameran. * Exklusiva spel som Halo, Limbo, Trials HD osv * Bättre "Dashboard". Och så några till. Men pallar inte säga alla nu. Det var några av mina anledningar i allafall. Men som jag tycker det så borde alla få tycka som dem tycker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Tycker PS3 är ganska ok när jag testa i Clas Ohlson och det var bättre nu faktisgt. Men jag tycker fortfarande 360 är bättre än PS3. Varför? Många anledningar... Säger vissa nu då. * Inte riktiga pengar för att köpa saker i Marketplace som PS3* Många mods t ex. Internet så att du kan in på t ex. Fuska.se, YouTube.com osv.* Kinect. För det behöver man ingen dildo i handen och visa för kameran.* Exklusiva spel som Halo, Limbo, Trials HD osv* Bättre "Dashboard". Och så några till. Men pallar inte säga alla nu. Det var några av mina anledningar i allafall.Men som jag tycker det så borde alla få tycka som dem tycker. :)1. man köper ju PSN pengarna för riktiga pengar -.-2. hahaha, internet finns i PS3 från början xDResten är smaksaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Så här bedömmer jag: Snygghet: Ps3 Pris: Xbox 360 Tillbehör: Xbox 360 Online: Ps3 Grafik: Ps3 Bäst/skönast kontroll: Xbox 360 3-3. Alltså ungefär lika bra, men tycker Ps3't ska ta hem segern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Helt löjligt att 360 skulle ha bättre exklusiva spel, finns typ Halo, Fable och några få andra, PS3 har flera tiotal av kvalitespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 PS3's spel suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Helt löjligt att 360 skulle ha bättre exklusiva spel, finns typ Halo, Fable och några få andra, PS3 har flera tiotal av kvalitespelDet är fortfarande smaksak hursomhelst.Tycker att många exklusiva spel till 360 är bättre än många Ps3 exklusiva spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Vet inte varför, men ser 360 som mer riktad mot gamers och lite äldre, än ps3. Och det kommer jag nog alltid göra. Sen tycker jag att kontrollerna är skönare, med det handlar ju bara om vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Lol, vem fan bryr sig om hur konsollen ser ut? Den ska spelas på, inte stå och se vacker ut. Ps3 är inte dåligt, Xbox är bara bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) Inget fel på 360, men jag gillar ps3 mer. PSN är gratis, och funktionen är kanske inte bättre än Live, men den är riktigt bra ändå. Det enda jag har att klaga över att det endast finns 100 vänplatser för varje account. Blir lite jobbigt om man spelar många olika spel med många människor. Sen så tycker jag tvärtemot Jolt, att det varit de mer äldre som haft ps3, men nu när det blivit billigare så har yngre människor också kommit. Sen så är finns ju en massa goa spel, Uncharted, Gran Turismo 5, LBP och många andra roliga spel. Blu-ray är riktigt bra förresten! Redigerat 28 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Det är fortfarande smaksak hursomhelst.Tycker att många exklusiva spel till 360 är bättre än många Ps3 exklusiva spel.Skriv några av dem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.