cubone Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Skrivet 23 Januari 2011 Hej, jag köpte en ny tv idag och har försökt att koppla den till datorn, via HDMI, men allt som kommer upp på tv:n är min bakgrundsbild och inget annat, så behöver jag nån mer sladd än en HDMI och isf vilken? Citera
CeZ Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Skrivet 23 Januari 2011 Nej det behöver du inte, du har bara ställt in den på att köra dual screen antagligen. Prova dra musen så långt åt höger du kan, pekaren borde då komma in på din tv. Citera
lonnblads Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) Tjo! Tänkte bara fråga en snabbis om detta är en bra HDMI kabel att använda från min dator till min 32LCD TV. Kör alltså dubbla skärmar då. B) http://www.inet.se/artikel/8905047/hdmi-ka...-ha-ha-3m-svart Redigerat 25 Mars 2011 av lonnblads Citera
Distinction Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Skrivet 25 Mars 2011 Tjo! Tänkte bara fråga en snabbis om detta är en bra HDMI kabel att använda från min dator till min 32LCD TV. Kör alltså dubbla skärmar då. B)Vilken sladd? Btw, de flesta är väl likadana? Citera
KalphiteQ Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Skrivet 25 Mars 2011 Tjo! Tänkte bara fråga en snabbis om detta är en bra HDMI kabel att använda från min dator till min 32LCD TV. Kör alltså dubbla skärmar då. B) http://www.inet.se/artikel/8905047/hdmi-ka...-ha-ha-3m-svartKöp den billigaste kabeln, eftersom HDMI är ett digitalt gränssnitt så är det antingen perfekt eller så fungerar det inte alls. Och i storleksklassen 3m så är det ännu mindre skillnad. Jag har t,ex en budgetkabel (200kr) på 10m till min TV. Citera
lonnblads Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Skrivet 25 Mars 2011 Köp den billigaste kabeln, eftersom HDMI är ett digitalt gränssnitt så är det antingen perfekt eller så fungerar det inte alls. Och i storleksklassen 3m så är det ännu mindre skillnad. Jag har t,ex en budgetkabel (200kr) på 10m till min TV.Det är så att jag behöver 2---> meter uppåt så det var bara därför jag undrade lite. Fanns ju 1.3 och 1.4 kabel. Vet inte vad som menas med detta <_< Citera
CeZ Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Skrivet 25 Mars 2011 Skillnaden mellan 1.3 och 1.4 är främst att internet kan skickas i en 1.4 kabel, är främst till nyare tv's som har youtube etc. i sig. Citera
lonnblads Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Skrivet 25 Mars 2011 Skillnaden mellan 1.3 och 1.4 är främst att internet kan skickas i en 1.4 kabel, är främst till nyare tv's som har youtube etc. i sig.Tack för infon väldigt bra :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.