Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 varför stiger priserna i affären? :( :angry: Citera
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 För de blir populärare.. ja men det e ju inte rigtika pengar som moderatorerna får?! ;) det blir bara svårare och svårare att spara till ngt! :unsure: Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Men man får mer poäng i forumet nu! Ja, jag håller faktist med! Jag tror att...vi säger så att jag ska till Fuska.se affärn och köpa 4 hjul då så har jag köpt de och då så kommer de poängen som man har köpt hjulen för till Moderatorerna och de ger ut poäng om man har varit bra eller något... Jag tror att det är så Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Det tror jag med men man vet aldrig! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 ja, det e bra att man får mer poäng nu när man skriver inlägg, men det e svårt att spara till ngt! :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.