cubone Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Hej, min x10 mini e lite konstig, jag har ett 8 gig minneskort men den säger att det e dåligt utrymme när jag har 5.8 gig kvar!!! Kan va så att alla sakerna lägger sig på tele-minnet, men vet inte säkert... Så snälla jag behöver hjälp så om nån vet vad jag ska göra skriv det här. Mvh cubone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Låter som att ditt minneskort är trasigt eller delvis skrivskyddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Är du säker på att inte det är telefonminnet inte är fullt? Blir lätt det då du inte kan installera appar på sd kortet. Annars så är ditt minneskort skrivskyddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Hej, min x10 mini e lite konstig, jag har ett 8 gig minneskort men den säger att det e dåligt utrymme när jag har 5.8 gig kvar!!!Kan va så att alla sakerna lägger sig på tele-minnet, men vet inte säkert...Så snälla jag behöver hjälp så om nån vet vad jag ska göra skriv det här.Mvh cuboneOm du installerar applikationer, så lägger de sig 100% på mobilminnet. Det finns dock ett script du kan köra med en terminal emulator (eller med cmd) så du kan lägga in app2sd i din Mini. App2sd gör att drygt 10% av applikationen installeras på mobilminnet och resten i minneskortet. De 10% är en backup av applikationen ifall du skulle starta mobilen utan ett minneskort i. App2sd kräver root och grundläggande kunskaper om ADB. App2sd för Mini samt Pro: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=804574 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 om mitt sd kort e skrivskyddat hur fixar jag det så att det inte blir så då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.