Hoppa till innehåll

Hur Är Kinect?

5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

Jag har inte lyckats testa det själv på något vis. Men jag skulle gärna testa det.

Men ni som har kinect, kanske kan svara på några frågor. Om någon här har testat både move och kinect så skulle det varit ännu mer intressant. Ni kan även jämföra med Eye toy och kinect, om det ens går.

1. Hur stort område behöver man ha för att kunna spela 1 spelare, samt 4 spelare?

2. Finns det något FPS som man kan använda kinect med än?

Och hur roligt är det, jämfört med move?, hur är responstiden. Läser kinect av på djupet?

Tack för svar, skulle varit rätt intressant att veta. Jag trodde innan det ens hade kommit ut skulle bli en rätt rejäl flopp, eftersom på vissa trailer's så var alla i ett väldigt stort rum för att spela. Men det verkar inte blivit någon flopp alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte lyckats testa det själv på något vis. Men jag skulle gärna testa det.

Men ni som har kinect, kanske kan svara på några frågor. Om någon här har testat både move och kinect så skulle det varit ännu mer intressant. Ni kan även jämföra med Eye toy och kinect, om det ens går.

1. Hur stort område behöver man ha för att kunna spela 1 spelare, samt 4 spelare?

2. Finns det något FPS som man kan använda kinect med än?

Och hur roligt är det, jämfört med move?, hur är responstiden. Läser kinect av på djupet?

Tack för svar, skulle varit rätt intressant att veta. Jag trodde innan det ens hade kommit ut skulle bli en rätt rejäl flopp, eftersom på vissa trailer's så var alla i ett väldigt stort rum för att spela. Men det verkar inte blivit någon flopp alls.

1. 3 meters avstånd för att kunna spela 2 och 2+ har jag aldrig testat för jag har inte ett sånt Kinect-spel.

2. Nej det har det inte men det har kommit ett "Harry Potter och Dödsrelikerna" funkar med Kinect.

Det är i allafall roligare än Move. Kinect kan identifiera dig om du har Kinect ID så att så fort du kommer så loggas du in.

Den reagerar väldigt bra och är väldigt snabb på att ta rörelser.

Fråga mer för mer svar! :) (Jag har Kinect)

Redigerat av JePPe9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Djupet och Vänster höger, osv...

Kinect är bra mycket roligare än Move också.

Okej, hur fungerar det att spela med djup då? vet inte riktigt vad det heter.

Ni alla har nog sett en video på youtube där det var en som spelade kinect, ett bilspel. Han satt bara och rörde inte "ratten". Men ändå följde den vägen rätt bra. Men han kanske hade någon sorts hjälpmedel eller något.

Sen så om du tycker att kinect är mycket roligare, så måste det vara jävligt roligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...