eXtremE Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 ps. den går att starta direkt efter den stängt av sig.knäppt va? :huh:Det går för mig med, men min CPU temp är typ 106 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Det går för mig med, men min CPU temp är typ 106 då106 celsius? Det innebär att processorn är toastad, har för mig att max temp på vissa processorer ligger på 70 grader, AMD phenom II brukar ligga på max 60-62. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) Det går för mig med, men min CPU temp är typ 106 dåRäkna inte med att den kommer ha särskilt lång livstid om du inte gör något åt det. Redigerat 25 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 tack för hjälpen!!! :D Varför skulle den inte kunna gå att starta direkt?för att den måste kylas lite först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Räkna inte med att den kommer ha särskilt lång livstid om du inte gör något åt det.Har bara gjort den typ 2 gånger, men har fixat nya fläktar till min dator nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 24 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 köpte kylplatta för nån vecka sen. funkade perfekt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.