Hoppa till innehåll

Favorit Och Sämsta Genre:n


GangstaLean
 Dela

Rekommendera inlägg

Vette fan om jag skrivit i denna förut men whatever

 

GILLAR

Musik:Hardstyle,Death metal,Deathcore,Eminem,Rapcore,Metal,Black metal,Melodiös deathmetal.

Film:Komedi

 

OGILLAR

Musik: Hiphop och rap(inte eminem), jazz, klassisk musik.

Film: skräck

Ogillar du jazz..? :( Förstår inte hur man inte kan njuta av ett fint saxofonsolo. Men aja!

 

 

Jag gillar:

 

Singer-songwriter, folkmusik, rock (neil young, bruce springsteen), bluegrass och blues. psychadeliskt kan vara okej, typ pink floyd eller grateful dead, eller hur man nu ska sätta in det i genrer.

 

Jag ogillar:

Metal där man inte hör vad dem sjunger (därav kan metallica vara okej, omg!), hip-hop, typ. vet inte. sånt? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ogillar: Musik som man inte hör vad de sjunger, bara skrikande (metalcore, death metal, black metal, harcore, eller vad det kallas?), hip-hop och rap tycker jag oftast inte om, en del låtar kan vara okej och ha sjukt roliga texter.

 

Gillar: Allt som inte är med på "ogillar", men jag lyssnar mycket på Hårdrock, metal och dess sub-genres utom den skrikiga sorten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Musik: Heavy Metall, hård rock

Film: thriller, draman (bra filmer helt enkelt)

 

gillar inte

Musik: Rap mm. (Specielt inte den nya versionen av det med autotune osv.)

Filmer: De flesta komedier (Med undantag av bra roliga skådespelare) och action som endast har action.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...