Rullis Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Vette fan om jag skrivit i denna förut men whatever GILLARMusik:Hardstyle,Death metal,Deathcore,Eminem,Rapcore,Metal,Black metal,Melodiös deathmetal.Film:Komedi OGILLARMusik: Hiphop och rap(inte eminem), jazz, klassisk musik.Film: skräckOgillar du jazz..? :( Förstår inte hur man inte kan njuta av ett fint saxofonsolo. Men aja! Jag gillar: Singer-songwriter, folkmusik, rock (neil young, bruce springsteen), bluegrass och blues. psychadeliskt kan vara okej, typ pink floyd eller grateful dead, eller hur man nu ska sätta in det i genrer. Jag ogillar:Metal där man inte hör vad dem sjunger (därav kan metallica vara okej, omg!), hip-hop, typ. vet inte. sånt? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Ogillar: Musik som man inte hör vad de sjunger, bara skrikande (metalcore, death metal, black metal, harcore, eller vad det kallas?), hip-hop och rap tycker jag oftast inte om, en del låtar kan vara okej och ha sjukt roliga texter. Gillar: Allt som inte är med på "ogillar", men jag lyssnar mycket på Hårdrock, metal och dess sub-genres utom den skrikiga sorten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Musik: Heavy Metall, hård rock Film: thriller, draman (bra filmer helt enkelt) gillar inte Musik: Rap mm. (Specielt inte den nya versionen av det med autotune osv.) Filmer: De flesta komedier (Med undantag av bra roliga skådespelare) och action som endast har action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.