5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Nu måste man fixa WLM 2011, genom att ladda ner det för att kunna logga in på MSN-klienten. Finns det något sätt att undgå detta, då WLM 2011 är väldigt, väldigt dåligt och buggigt? Några som fortfarande kör 2010, och inte behöver uppdatera ens? För jag tror nog att de flesta här tycker att 2011 är sämre än 2010 :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Varför skulle de va sämre? Jag har ju själv testat och sett hur det är hos en kompis. Jaja, om du har XP så behöver man inte ens uppdatera för det funkar ej till XP :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 undrar också över detta, gillar inte alls nya uppbyggnaden av programmet,, och tydligen så är det bara vissa i min kontaktlisa som kan se mig som online (kan ju ha råkat komma åt ngn inställning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Jag kör med WLM 2009 Build 14.0.8117.416, funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Bara att uppdatera, inga problem. Om du ska byta namn måste du gå in på Hotmail och byta namn via där. Vad är det som är dåligt i nyaste då? Haft i snart 4 månader, inga problem. Redigerat 26 Januari 2011 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Varför skulle de va sämre? Jag har ju själv testat och sett hur det är hos en kompis. Jaja, om du har XP så behöver man inte ens uppdatera för det funkar ej till XP :(.Har det till W7 redan, det är på XP jag nu måste uppdatera för att ens kunna logga in. Jag kör med WLM 2009 Build 14.0.8117.416, funkar för mig.Hur då? Bara att uppdatera, inga problem. Om du ska byta namn måste du gå in på Hotmail och byta namn via där. Vad är det som är dåligt i nyaste då? Haft i snart 4 månader, inga problem.Svårt att byta namn, laggigt, svårt att lägga till kontakter. Online/Offline funkar inte perfekt och mer. Redigerat 26 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Svårt att byta namn, laggigt, svårt att lägga till kontakter. Online/Offline funkar inte perfekt och mer.Byta namn: Klicka på "Inkorgen" uppe i hörnet och gå in på din profil och byt där.Laggigt: Skit snack, funkar prima och har aldrig frysit för mig.Lägga till kontakter finns längst nere, bara att skriva in ID så funkar det. Du får även upp en "inbjudning" om någon försöker lägga till dig. Detta är bättre än den gamla funktionen.Online och Offline funkar, aldrig sett några större problem förut att du inte kan skicka filer när du är offline. Testa nya MSN istället, värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Byta namn: Klicka på "Inkorgen" uppe i hörnet och gå in på din profil och byt där.Laggigt: Skit snack, funkar prima och har aldrig frysit för mig.Lägga till kontakter finns längst nere, bara att skriva in ID så funkar det. Du får även upp en "inbjudning" om någon försöker lägga till dig. Detta är bättre än den gamla funktionen.Online och Offline funkar, aldrig sett några större problem förut att du inte kan skicka filer när du är offline. Testa nya MSN istället, värt ett försök.Nya msn är sämre än den gamla, inget att diskutera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Nya msn är sämre än den gamla, inget att diskutera om.Jag tror inte det är mycket sämre, utan mer en vanesak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Jag har haft det så länge jag kan komma ihåg, sen kom det upp ngn sak om uppdatering för nån vecka sen. Jag uppdaterade, men har fortfarande WLM 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Nya msn är sämre än den gamla, inget att diskutera om.Tja, dom 2 i mellan oss har rätt, puss och hejdå :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 http://pidgin.im/ Mycket bättre än alla msn versioner imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.