Laserturk Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Vad har du planerat att göra då? Har du någon skiller/Pure som du skall använda som "slav"? D.v.s. tjäna en massa pengar på som ges till din main. Ska du botta något? jag vet en som bottar 24/7 med totalt 64 bottar, men så beroende av att botta är bannemig inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Botta sönder på min g mauler pure + min 2 skillers med pure ess och red chin hunting ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Botta sönder på min g mauler pure + min 2 skillers med pure ess och red chin hunting ;)Powerbot ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Använd denna tråd istället, känns onödigt att ha 2 öppna trådar med samma syfte. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...150867&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg