Undead Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 När jag installar den nyaste patchen kommer det upp en ruta efter en stund där det står (!) Your game install is damaged! Eller något ditåt var det. Kan någon hjälpa mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Kör wow repair då ska det lösa sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Kör repair, annars kolla runt på tekniska problem-forumet på eu.battle.net. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Samma sak händer mig jag har kört repair flera gånger nu och det funkar ändå inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Du måste starta wow som administratör för att det ska funka, var samma sak med mig och det funkade galant när jag högerklickade på WoW-ikonen och tryckte kör som administratör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg