WizZ Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Tja! Vilket filmprogram (gratis) är bäst om man ska film till Mw2/Vad använder ni ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Sony Vegas är väl gratis? eller har jag fel nu? Men har aldrig testat det heller. Annars kanske adobe premiere pro cs5 :)? Det är ett bra program, tyvärr inte gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Sony vegas kostar, men är kompromisslöst bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Adobe Premiere pro är riktigt bra tycker jag. Men jag har inte så höga krav så det kanske inte är lika bra som Sony Vegas. Finns det ens några bra filmredigeringsprogram som är gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Tja! Vilket filmprogram (gratis) är bäst om man ska film[/img] till Mw2/Vad använder ni ? :PMenar du redigera eller filma? Med Sony Vegas går det nämligen inte. Men Sony Vegas är i särklass bästa video redigeringsprogrammet som jag provat, videoeffekter får du använda adobe after effects då det funkar bäst. Det är en smaksak egentligen, men antar att det bästa simpla gratisprogrammet idag är Windows Live Movie Maker =) Har definitivt blivit bättre än vad det var för 3-5 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Först typ filma och sen redigera, men tänker nog använda movie maker till redigeringen. Nästa fråga vilket program ska jag filma med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Ska du filma på datorskärmen då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Antagligen så spelar han på datorn med tanke på att han skapade ämnet i denna sektion(Dator). Testa Fraps, är gratis, kan dock bara spela in 30 Sekunders sekvenser.(möjlighet att jag har fel) Full versionen kostar. Men där kan du filma in utan någon gräns. Om inte annat så kan du använda Camtasia Studio, Gratis verisonen är mycket bra! med Camtasia Studio kommer även med ett redigrings program som är någonting mella Windows Movie Maker och Sony Vegas. (notering: det är lättast att filma med Camtasia Recorder om du har MW2 i Windowed Mode.(Fönster läge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.