5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Någon som har spelet afrika här? Ett Ps3-exklusivt spel, http://en.wikipedia.org/wiki/Afrika_(video_game) Man är en fotograferare helt enkelt och ska ta kort på olika djur. Finns inte i Sverige egentligen så det blir väl att man importerar om man ska köpa det. Någon här som har det, är det värt pengarna? Hur många timmars "story" är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Har aldrig kört det spelet men har hört att det är väldigt bra. Och lång Story var det också. Blir väl att köpa in det nästa gång man är i USA då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Jag vill så gärna att det kommer till Sverige :(, någon som vet vad spelet kostar numera? finns det på reahyllorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Jag vill så gärna att det kommer till Sverige :(, någon som vet vad spelet kostar numera? finns det på reahyllorna?Man kan väl beställa från USA, det ska jag kanske göra, antingen köpa när man är där eller beställa. Hmm...Men såg på www.GameStop.com att det kostade 30 Dollar nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=151423 Hmm, jag gillar inte gameshop eller spelbutiken. Men det kanske är värt att köpa det, verkar vara rätt kul att bara sitta och slöa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Ni kan inte vara allvarliga? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.