5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) Skullcandy Skullcrushers: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=369097 Jag har en sådan, men sladden är inte den bästa och håller nu på att gå sönder. Jag har löst det med lite tejp för tillfället. Men finns det någon speciell affär man kan få det lagat tror ni? Det är sladden precis vid kanten på "Bass Amplified Subwoofer", där man ställer in basen. In emot högtalarna som håller på att gå sönder. Själva ytterkanten har gått sönder. Det går väl inte på någon sorts garanti eller reklamationsrätten? även om jag har varit väldigt försiktig med dem så blir det nog självförvållat. Eller vad tror ni? Redigerat 28 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Skullcandy själva ger ju livstidsgaranti och tycker att det är okej att hoppa fallskärm med lurarna (vilket är komiskt). Vänd dig till butiken du köpte lurarna hos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 (redigerat) Skämtar du med mig eller? Det är ju underbart. Skall genast försöka kontakta där jag köpte hörlurarna ifrån, tyvärr är det så långt ifrån så att epost får räcka, hoppas det går på något vis :/. Email skickat dit jag köpte dem, får hoppas på svar nästa vecka då. Så kan man se vad man ska göra.. Redigerat 28 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Krympslang fungerar annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Okej, vad är det? Kanske du kan länka dit man kan köpa det :P? Edit - mail ivägskickat till skullcandy sverige också. Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Clasohlson har krymslang. Bara att dra över slangen från kontakten sedan flytta den till det trasiga stället och sen t,ex elda en bit under slangen. Kanske så toppen på lågan är 5-6cm ifrån slangen. 4,8mm slangen är nog bäst för ändamålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Närmsta clas ohlson är långt ifrån, finns väl en clas ohlson internetbutik, eller? Jag vet inte vad du menar, heter dem bara krympslang eller? http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=135933470 Den du menar? Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Närmsta clas ohlson är långt ifrån, finns väl en clas ohlson internetbutik, eller?Jag vet inte vad du menar, heter dem bara krympslang eller? http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=135933470Den du menar?Ja. Den kommer att krympa runt sladden när den blir varm. Vet inte hur varm exakt men antar att det kan vara runt 40-60 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Okej, har kontaktat Skullcandy nu, och om jag får ett svar om att jag kan skicka in den, så kommer det vara första alternativet. Men om det blir något konstigt så jag inte får byta ut den eller nå, så kommer dedär vara det andra alternativet. Vi får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Okej, har kontaktat Skullcandy nu, och om jag får ett svar om att jag kan skicka in den, så kommer det vara första alternativet. Men om det blir något konstigt så jag inte får byta ut den eller nå, så kommer dedär vara det andra alternativet. Vi får se hur det blir.Det bästa sättet att krympa slangen är med värmepistol.Det ser ut som en hårtork, men jag lovar, det är ingen hårtork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Kan man inte använda en hårtork då x'D? Eller en tändare? Vill inte lägga ut så jättemycket pengar, helst så lite som möjligt. Uppdaterar tråden om jag behöver mer hjälp angående krympslang eller vad det nu kan tänkas bli för problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Kan man inte använda en hårtork då x'D?Eller en tändare? Vill inte lägga ut så jättemycket pengar, helst så lite som möjligt. Uppdaterar tråden om jag behöver mer hjälp angående krympslang eller vad det nu kan tänkas bli för problem. Hårtork: Når inte de grader man behöver (vet inte säker, kanske, pröva)Tändare: Det går ju, men finns ju risk att du smälter/bränner något, var försiktig :/.Värmepistol: Når högre temperaturer, har för mig upp till 500C, och lättare att använda. Det går att ställa in Temperaturen.http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rmepistol Edit: En värmepistol kan användas för att torka och ta bort målarfärg, använda krympslang eller krympfilm, torka trä, böja och svetsa plast, mjuka upp lim, värma shrink wrap vid förpackning, och tina frysta rör. Redigerat 29 Januari 2011 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.