KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Självklart kan du använda en tändare, ha bara avstånd mellan lågan och slangen så den inte tar eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Självklart kan du använda en tändare, ha bara avstånd mellan lågan och slangen så den inte tar eld.Like i said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Men det är relativt lätt? Bara att akta sig så att lågan inte når fram, och göra det tills det blir bra? När är det bra, gissar man sig fram eller ser man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Värmepistol låter bara dumt imo, man lär ju hetta upp andra delar också i processen. Ja det är enkelt med tändare, håll lite avstånd från lågan bara och dra tändaren fram och tillbaka längs slangen med lagom hastighet. Krympslangen krymper direkt och rätt fort, tar bara någon sekund innan du är klar. Redigerat 29 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Värmepistol låter bara dumt imo, man lär ju hetta upp andra delar också i processen.Ja det är enkelt med tändare, håll lite avstånd från lågan bara och dra tändaren fram och tillbaka längs slangen med lagom hastighet. Krympslangen krymper direkt och rätt fort, tar bara någon sekund innan du är klar.Nja... bara man är licka försiktig som med tändare, sikta rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 och vill du vara lat så finns det ju min favorit sak jag använder till det mesta,, krymp slang, dom säljer de på de flesta verktyg/el betuiker och många macker har de,, bara att köpa rätt storlek o färg o sedan på med en bit och värma med en tändare så den drar ihop sig, sedan kanske en till bit för att va på säkra sidan,, sen sitter de för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 och vill du vara lat så finns det ju min favorit sak jag använder till det mesta,, krymp slang, dom säljer de på de flesta verktyg/el betuiker och många macker har de,, bara att köpa rätt storlek o färg o sedan på med en bit och värma med en tändare så den drar ihop sig, sedan kanske en till bit för att va på säkra sidan,, sen sitter de för det mestaFast det har nog TS hört redan om du läser de tre första svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.