BigGroter Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 http://www.prylotek.se/2011/01/27/sony-ngp...it-presenterad/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Från länken du länkade: "Sony NGP har ett nytt gränssnitt som heter LiveArena. Här finns möjlighet till att ha ett flertal olika hemskärmar som du bläddrar bland vertikalt, samt möjlighet till multitasking, det vill säga du kan hoppa från ett spel till att chatta med en kompis utan att ditt spel går förlorat." Riktigt bra, man blir lite mer sugen på NGP när man läser detta, och när det sas så, då kanske det finns en ny flik "vänner" också!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Som trådskapare borde du anstränga dig lite för att hitta information och bilder istället för att bra posta en länk utan att skriva något. Om du nu bara hade en länk att posta kunde du låtit mig göra en info tråd. Men nu är det väl försent, gör jag en info tråd blir den säkert låst p.g.a att den här tråden redan finns. Du skulle åtminstone ha kunnat lägga ner 10 minuter på att leta efter bilder och kopierat texten från din länk och klistra in det här. Redigerat 29 Januari 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Gör en ny tråd, det gör nog inte så mycket. Med mer info, behöver ju inte vara samma namn. Varför står det "Playstation" på den då den kallas NGP, som står för "Next Gen Portable" antar jag? Bästa med denna nya är ju nästan de två spakarna också, man har saknat en andra ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Hittade den är bilden på ett forum där någon klagade på hur dålig konsolen kommer att vara, han eller hon postade även den här bilden för att visa hur dålig grafiken på Uncharted egentligen är. Grafiken ser inte så lockande när man tittar på bilden. Redigerat 29 Januari 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hittade den är bilden på ett forum där någon klagade på hur dålig konsolen kommer att vara, han eller hon postade även den här bilden för att visa hur dålig grafiken på Uncharted egentligen är. Grafiken ser inte så lockande när man tittar på bilden. Nej, det var inte så jättesnyggt kanske. Men mycket snyggare än vad det är på PSP tycker jag. De har ju sagt att det var tidiga playstation 3 spel-klass, och om det ser ut sådär är det nog fel :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 lol, jag vet inte ens vad skiten är. Ville ha första tråden. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Från länken du länkade: "Sony NGP har ett nytt gränssnitt som heter LiveArena. Här finns möjlighet till att ha ett flertal olika hemskärmar som du bläddrar bland vertikalt, samt möjlighet till multitasking, det vill säga du kan hoppa från ett spel till att chatta med en kompis utan att ditt spel går förlorat." Riktigt bra, man blir lite mer sugen på NGP när man läser detta, och när det sas så, då kanske det finns en ny flik "vänner" också!?Omfg! Asså det är sant. Jag trodde inte att jag skulle köpa det innan, men nu tror jag att jag ska göra det... Visste inte att det var Touch, nice :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Jo, visst är man sugen på att ha en. Verkar vara riktigt bra teknik i den. Får hoppas på att priset blir vettigt så man kan köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.