5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Najs med ett NGP-forum Vilka spel vill du att det ska komma till PSP2? (NGP) Vilka hoppas du på? Vilka tror du kommer? Vad tror du priset på spelen blir? Dessa spel är bekräftade: Hot Shots Golf Gravity Daze Killzone Reality Fighters Smart As Broken LittleBigPlanet Little Deviants WipEout Resistance Uncharted Monster Hunter Portable 3 Dynasty Warriors Call of Duty http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110127...arted-till-psp2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 MW2!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Najs med ett NGP-forum Vilka spel vill du att det ska komma till PSP2? (NGP) Vilka hoppas du på?Vilka tror du kommer? Vad tror du priset på spelen blir?Dessa spel är bekräftade: Hot Shots GolfGravity DazeKillzoneReality FightersSmart AsBrokenLittleBigPlanetLittle DeviantsWipEoutResistanceUnchartedMonster Hunter Portable 3Dynasty WarriorsCall of Duty http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110127...arted-till-psp2Så du vill ha alla spelen som visades? Gillar du alla av dom? Men anyway nytt KZ,Resistance kanske och uncharted. Alla ska ha ny story inte fan samma story då är ju PSP2 spelen misslyckade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Nej, jag vill inte ha alla spelen, men de är de spel som kommer ut på releasen. Av de spel som är där, så vill jag ha LBP, Uncharted och COD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Call of duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xipy Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Jag vill ha jakt spel typ som Cabela's jakt spel! Finns knappt några i sverige :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Jag skulle nog köpa ett riktigt slappt jaktspel. Som man kan spela då man vill, skjuta lite djur för att samla in dem. Så kan man köpa nya saker för de pengar man får om man lyckas döda djuren och lämna in dem. Men tyvärr så kommer nog inte ett sådant spel, men man får hoppas. Då kanske jag vill köpa en NGP lite mer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) Red dead redemption skulle bli fränt. Grand Turismo också. Hoppas spelen kommer kosta runt 400kr. 500-600 är det inte värt tycker jag. Redigerat 4 Februari 2011 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Jo, RDR och Gran Turismo skulle man nog vilja ha, men chansen på att det första är nog lika med 0, men kanske gran turismo, men inte 5an då tror jag :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 KILLZONE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Det dära spelet man är sån man, sen ska man hitta sån tjej i sån stad, fan har glömt vad det heter. Sen har man såna magiska krafter och det är typ som gta, man kan gå runt i staden och sånt, fan har glömt vad det heter <_< Det dära spelet man är sån man, sen ska man hitta sån tjej i sån stad, fan har glömt vad det heter. Sen har man såna magiska krafter och det är typ som gta, man kan gå runt i staden och sånt, fan har glömt vad det heter <_<Infamous just det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 KILLZONEFinns det inte ett killzone till psp? fast jag kanske tänker fel nu. Då kanske det kommer ut på ps store, eller kanske inte :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.