xeliaz Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 lego gta vorre coolt annars gra i3d supercool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Jag är supernöjd med att the legend of zelda : ocariana of time 3D släpps och professor layton miracel mask och slutligen Super Street Fighter IV: 3D Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 - Ett till New Super Mario Bros, kommer absolut köpa 3DS bara för det om det kommer. - Saints Row har jag hört ska komma, det hoppas jag kommer bli bra. - Ett nytt Gta, Chinatown Wars var ett mästerverk. - Ett plattformspel som Super Meat Boy skulle vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Ocarina of Time, så att jag äntligen får spela det. Hade aldrig nån N64 ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Skulle vilja att dem gav majoras mask samma behandling som dem ger ocarina of time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.