laynus Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 HTC Wildfire. Väldigt slö på rensa för mkt sms! men duger till ringa osv. Och hantera ssh terminalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Sony ericsson X8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Fick min HTC Wildfire S idag, dock var mitt simkort för gammalt (wtf?) så kan inte använda den tills jag får ett nytt >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Fick min HTC Wildfire S idag, dock var mitt simkort för gammalt (wtf?) så kan inte använda den tills jag får ett nytt >_>Kanske ett simkort utan 3G-chip? Inaktivera 3G med telefonen så ska det funka tills att du får det nya simkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Jag har en Motorola Defy, tror de är en ny modell för allt laggar, jag och min bror har en. Bådas laggar :s Jag har en Motorola Defy, tror de är en ny modell för allt laggar, jag och min bror har en. Bådas laggar :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Jag har en Motorola Defy, tror de är en ny modell för allt laggar, jag och min bror har en. Bådas laggar :s Jag har en Motorola Defy, tror de är en ny modell för allt laggar, jag och min bror har en. Bådas laggar :sEn stryktålig telefon som Defy kommer reflektera på produktionskostnaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Jag har en Motorola Defy, tror de är en ny modell för allt laggar, jag och min bror har en. Bådas laggar :s Jag har en Motorola Defy, tror de är en ny modell för allt laggar, jag och min bror har en. Bådas laggar :sHar hört att motorolas mjukvara är bajs och att man i princip måste använda launcher pro och gärna roota telefonen för att den ska fungera bra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Har hört att motorolas mjukvara är bajs och att man i princip måste använda launcher pro och gärna roota telefonen för att den ska fungera bra :oDet är en 800mhz processor, inte alls bra för Android som behöver betydligt mer. Sen så visar Google väldigt svagt stöd till tillverkarna med att hjälpa till att optimera hårdvara och mjukvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 (redigerat) Det är en 800mhz processor, inte alls bra för Android som behöver betydligt mer. Sen så visar Google väldigt svagt stöd till tillverkarna med att hjälpa till att optimera hårdvara och mjukvara.Vad babblar du om? Det behöver ju inte lagga i menyerna bara för att processorn är 800 mhz? Inte om man skaffar bättre optimerad mjukvara som sagt. Säkert sant att Google är dåliga på stöd men det finns ju ändå bättre och sämre optimerade alternativ. Redigerat 18 Juli 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Vad babblar du om? Det behöver ju inte lagga i menyerna bara för att processorn är 800 mhz? Inte om man skaffar bättre optimerad mjukvara som sagt. Säkert sant att Google är dåliga på stöd men det finns ju ändå bättre och sämre optimerade alternativ.Mjukvaran kommer från Google, inte Motorola, Motorola slipar bara till gränssnittet med deras stil.Android kommer aldrig bli optimerad just för att appar ska optimeras till över 100 android enheter. Vi säger så här till exempel, LG Optimus 2x & Samsung Galaxy S2, grymt bra telefoner men dåligt optimerad operativsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Det är en 800mhz processor, inte alls bra för Android som behöver betydligt mer. Sen så visar Google väldigt svagt stöd till tillverkarna med att hjälpa till att optimera hårdvara och mjukvara.Jag kör min processor i 710mhz och det funkar finfint, i princip inget lagg alls. Med ICS som släpps till jul så kommer ett mycket bättre stöd för flera kärnor och då kommer även GPU-acceleration vilket kommer förbättre det så otroligt eftertraktade "flytet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Beror på vad du har att jämföra med, har själv fått prova flera demotelefoner från alla möjliga operativsystem, Blackberry, Windows Phone 7 och iOS. Kan säga att Android tappar i flyt just för att tillverkarna får så lite stöd för att optimera mjukvaran med hårdvaran. Och att Android får hårdvaruacceleration så sent tyder på lathet från Google's sida pga försäljningssiffrorna. I övrigt har Android en bra community för apputvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.