KeeperofMee Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Känns som om 3DS är gjord för yngre barn i åldrarna 6-12 år. Spelutbudet är för litet och jag prioriterar hellre bättre grafik än stereoskopiskt 3D.så det är därför dom varnar för att det kan skada barn? (eller så var det små barn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Bokade ett 3ds för någon dag sedan kom dock inte idag :( köpte spelen rayman 3d + pilotwings resort också de kom däremot idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Testade 3DSen idag~ Augmented reality var ganska coolt (det här med korten man får med 3dsen). DOCK verkar 3Dn funka lite dåligt för personer med brytingsfel i ögonen (har det själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Har också skaffat det nu. Köpte Splinter Cell 3D för att Pilotwings var slut men det är ny leverans på tisdag igen och då ska jag vara först i kön :D Har inte fått någon huvudvärk av 3DN även fast jag spelat länge nu. Det beror säkert på vad man spelar för i LEVEL stod det att man fick ont av att spela Pilotwings för länge. Det är lite irriterande att man måste ha skärmen framför sig hela tiden om man har på 3D men man blir van. Sen så var det coolt med Augmented Reality också. För att se baksidan av något så måste man gå runt själva kortet i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Bra 3D dock fick jag ont i ögonen rätt fort :( Tur den går att justera! Hoppas även på fler AR kort i framtiden! + Någon mer än jag som ser dubbelt om jag inte håller den precis rakt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Den har väldigt liten betraktningsvinkel, tanken är att du inte ska kunna se från något annat håll än exakt rakt framför sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Hoppas även på fler AR kort i framtiden!Det blir väl lite svårt? Det är redan inprogrammerat i 3DS:en vilka kort den ska känna igen. s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Nä, har knappt någon syn på ena ögat så 3D gör aldrig någon skillnad för mig. Annars verkar det vara en väldigt rolig maskin med tanke på betygen den har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Det blir väl lite svårt? Det är redan inprogrammerat i 3DS:en vilka kort den ska känna igen. s:Kan ju komma en uppdatering så det ändå går?? Men som du sa kan det ju va svårt..? Den har väldigt liten betraktningsvinkel, tanken är att du inte ska kunna se från något annat håll än exakt rakt framför sig...Jo ehe... Men kan dock bli lite jobbigt med en siluett bredvid så fort man rör på den. Undrar hur detta löses på 3d tv utan glasögon??Men annars riktigt bra konsol! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Kan ju komma en uppdatering så det ändå går?? Men som du sa kan det ju va svårt..?Ja, fast alla har inte tillgång till internet för att ladda ner uppdateringar, så nya kort kommer inte fungera för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Kommer nog köpa den så fort jag har pengar så det räcker (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 ttolgtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.