Gäst Qruzie Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 så det är därför dom varnar för att det kan skada barn? (eller så var det små barn)man har sagt att dom som är 0-7 års ålden inte ska ha 3d på. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 man har sagt att dom som är 0-7 års ålden inte ska ha 3d på. :rolleyes:Nej, det är upp till 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Nej, det är upp till 6.Ok jag såg på tv att det var det men man kan ju ha fel! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Ni som har köpt en 3ds. Rekommenderar ni den till andra? Än så länge är jag knappt sugen på några spel till den (bara resident evil och professor layton). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 jag kommer alldrig att köpa 3ds jag har hört att det ska göra ont ögonen om man spelar länge jag satsar på ett PSP istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 ja, när jag har råd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Jag testade 3ds:et för typ en vecka sen och jag blev inte nöjd! Jag gillade inte 3D.. :( Man får ont i ögonen om man spelar för länge... Så jag ska inte köpa det. Lite onödigt för jag har ju ett ds redan som är nintendo ds xl och jag nöjd med den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Prövade idag 3ds för första gången, spelade Pilot wings resort. Jag blev ganska överraskad över hur litet 3ds:en verkade. Själv var jag tvungen att pilla lite med 3d slidern innan jag faktiskt såg 3d, när jag drog upp den på max såg jag dubbelt, men efter pillningen lyckades jag faktiskt få en behaglig nivå på 3d:n och det såg rätt fantastiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Nope! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.