KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Vågar lova att dom skickar två, det gör alla andra moderkortsmärken. Man överklockar för att öka prestanda. CPUn överklockar du i BIOS och grafikkort kan du överklocka i windows med lite mjukvara.Jag kan garantera dig att det endast följer med en S-ATA kabel. Satte ihop en dator till en polare med det moderkortet för knappt en månad sedan och jag vet därför vad som följer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Vågar lova att dom skickar två, det gör alla andra moderkortsmärken. Man överklockar för att öka prestanda. CPUn överklockar du i BIOS och grafikkort kan du överklocka i windows med lite mjukvara. Ok, men om jag överklocka något, t.ex CPU, GPU... kommer datorn(Nätagget) klara det?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Snälla ge mig exempel på vad jag ska överklocka och HUR. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Skrev ju redan det Man överklockar för att öka prestanda. CPUn överklockar du i BIOS och grafikkort kan du överklocka i windows med lite mjukvara. Att överklocka är ganska avancerat, i alla fall processorn. Finns bra guider om du googlar. Redigerat 30 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Tack iaf! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.