Xagez Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Tänkte att vi skulle ha en allmän tråd här i nya iPhone/iPod forumet där man kan showa sin snygga hemskärm till folket, och när man ändå håller på kan man ju prata lite om teman och andra saker som har med design på våra iOS-produkter att göra! Jag börjar väl med att posta en bild på min hemskärm, det enda man ser på en screenshot är att jag andvänder ett tema, som heter Glasklart och det finns på Cydia för er som vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Tänkte att vi skulle ha en allmän tråd här i nya iPhone/iPod forumet där man kan showa sin snygga hemskärm till folket, och när man ändå håller på kan man ju prata lite om teman och andra saker som har med design på våra iOS-produkter att göra! Jag börjar väl med att posta en bild på min hemskärm, det enda man ser på en screenshot är att jag andvänder ett tema, som heter Glasklart och det finns på Cydia för er som vill ha det. Det temat var ju intressant ska försöka installera det till min.Kommer med en bild snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 (redigerat) Hade min iphone jailbreakad förut med tyckte inte att jag behövde det så jag uppdaterade :) Iaf, min hemskärm, och andra sidan :) Redigerat 31 Januari 2011 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Här är min lockscreen och homescreen, bara bytte till nån random locksreen på grund av att personen på min telefon inte ville vara med här på fuskas forum :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Här är min lockscreen och homescreen, bara bytte till nån random locksreen på grund av att personen på min telefon inte ville vara med här på fuskas forum :P Hur har du gjort så, tema eller? Vad heter det i så fall? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Såhär ser det ut för mig atm. Har tänkt och byta tema snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Hur har du gjort så, tema eller? Vad heter det i så fall? :)Lockscrren är typophone 4 och det andra är timeless hd, men har det inte längre då jag inte tyckte om det så mycket ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Så ser det ut för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 (redigerat) Lockscrren är typophone 4 och det andra är timeless hd, men har det inte längre då jag inte tyckte om det så mycket ^^Har du gjort så med en app eller? Jag kommer med en snart. Redigerat 20 April 2011 av Sportssnubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Har du gjort så med en app eller? Jag kommer med en snart.Han har jailbreakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.