GamesDean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 någon som vet när lagen inträder?1 april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 1 april.lol, seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 lol, seriöst?Word :S gärna lite källor på det här! Det verkar ju totalt idiotiskt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Tycker det är riktigt dåligt faktiskt.Jag har faktiskt inget olagligt på "min" externa hårddisk, men ändå får man betala mer om man nu vill ha en till.Det behöver inte ens handla om något olagligt, du skulle kunna ha köpt en CD som du vill ta en backup på för privatbruk. Det är sånt som CopySwe sysslar med, ersätter olika företag för deras "förlust" när du kopierade din CD. Herregud, att de inte förstår, man skulle aldrig köpa en helt ny skiva istället för att göra backup, det är därför heller inte förlorad inkomst för någon. Blir så förbannat arg för deras jävla sätt att suga pengar ur folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Word :S gärna lite källor på det här! Det verkar ju totalt idiotiskt :SKälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Haha, så typiskt att det skulle vara den första april... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Haha, så typiskt att det skulle vara den första april... xD. En hårddisk som jag köper och bygger in i min dator omfattas inte heller av den här ersättningen? – Nej, det är inte det vi avser i nuläget med de externa hårddiskarna, säger Mattias Åkerlind. I dag torsdag träffas företrädare för hemelektronikbranschen för att diskutera hur de ska driva frågan vidare. – Det är möjligt att vi frivilligt går med på någon slags rimlig avgift för att slippa en rättsprocess. Alternativet är att stämma Copyswede, säger Anders Appelqvist. Redigerat 5 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.