Guggo Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Äh, släng upp en ny bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Slänger upp en bild som alla borde kunna. Han är lite olik sig på den bilden men man ser lätt vem det är. :P Ledtråd: Högerklicka på bilden och välj Öppna bilden i ny flik. Kolla i addressfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) Slänger upp en bild som alla borde kunna. Han är lite olik sig på den bilden men man ser lätt vem det är. :P Ledtråd: Högerklicka på bilden och välj Öppna bilden i ny flik. Kolla i addressfältet. då jag vet att detta är justin biber så slänger jag upp en ny bild Ledtråd arstisten som jag söker namnet på spelar mycket reggae och hip hop han är son till en känd artist som dock är död nu Redigerat 22 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Damian Marley är vad som står om man sparar bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Damian Marley är vad som står om man sparar bilden.det är rätt Precis den jag sökte din tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 en idol till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Brian Johnsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 nope, bytte namn på bilden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 listigt! :D då vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 en idol till mighan ser ut att vara med i ac dc eller motorhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) ledtråd :D Brian Johnson och *bilden* har spelat i samma band. *bilden* dog 1980. *bilden* började sin karriär med att spela i bandet "valentines" men sedan rekryterades han till bröderna Youngs band. Om ni inte kan googla fram hans namn på den här faktan så är ni hopplösa ;) Charlesingvar: i want a name Redigerat 22 April 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 ledtråd :D Brian Johnson och *bilden* har spelat i samma band. *bilden* dog 1980.*bilden* började sin karriär med att spela i bandet "valentines" men sedan rekryterades han till bröderna Youngs band. Om ni inte kan googla fram hans namn på den här faktan så är ni hopplösa ;) Charlesingvar: i want a nameBon scott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.