Guggo Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Är det ingen som kan eller är folk bara sega? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag har ingen jävla aning; ge oss ledtrådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 De kommer från Katalonien (Spanien) och spelar en blanding av rumba, ska och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 La Pegatina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Brams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 La Pegatina är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 10cc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 10cc?Nepp. De var inspirationen till praktiskt taget alla synthpop-duos, även om deras musik var mer åt det motsatta hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 (redigerat) Jag har inte en aning :( Eller det kanske jag har när jag för höra svaret, men nu vet jag inte. Redigerat 7 Februari 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 suicide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 (redigerat) Ah, Symptom svarade rätt! :) Redigerat 7 Februari 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.