Gäst Jesper93 Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 (redigerat) Sålänge jag gissar rätt är det min tur inga sura miner tack och jag bild googlar inte om ni tror det för jag vet inte hur man gör Åter till topic denna är nog inte så lätt :P Redigerat 1 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 (redigerat) Irish Rovers http://www.youtube.com/watch?v=imUfPHsINTk Vad bra Bandicam är då Jag har ingen aning om hur man gör D: Jag vet inte vad ni pratar om. Redigerat 1 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Hahahaha, the return of Lillskiten2, lekforumets största skräck. Det bästa tipset jag har att ge är att printscreena livevideos från youtube med banden. Lite omständigt, men då slipper man förhoppningsvis idioter som förstör genom att bildgoogla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 (redigerat) Epixa gissa rätt så det är hans tur Beträffande bild googling så vet jag nu hur man gör genom att ha tittat på epixas video Sen kan ni hålla på att tjata om att jag fuskar jag kommer ändå neka. + vem fan är lillskiten2? Redigerat 1 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Epixa gissa rätt så det är hans tur Beträffande bild googling så vet jag nu hur man gör genom att ha tittat på epixas video Sen kan ni hålla på att tjata om att jag fuskar jag kommer ändå neka. + vem fan är lillskiten2? Av intresse, vilken skiva av The Ten Tenors gillar du bäst? The Composer eller On the Wind? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 http://m.youtube.com/watch?v=jVDeR2VqP9g denna är en riktigt bra låt av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Ja, den är bra. Men det var inte det jag frågade om... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 (redigerat) Ja, den är bra. Men det var inte det jag frågade om... :PVet det Redigerat 1 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Det bästa tipset jag har att ge är att printscreena livevideos från youtube med banden. Lite omständigt, men då slipper man förhoppningsvis idioter som förstör genom att bildgoogla.Detta är en bra idé för övrigt. Epixa borde testa :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Från vilket band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Det är väl Kenta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Det är väl Kenta? Nej, men det var sjukt nära du var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.