Hoppa till innehåll

Touch Panel!

Gäst pong218

Rekommendera inlägg

Gäst pong218
Skrivet

Hej, har nu ett nytt projekt igång denna gången handlar det om design! Som val har jag valt att göra en touch dator genom att då ta min gamla bärbara och sedan slänga på en touch panel på den. Men problemet är att jag letar efter en billig och bra touch panel. Så finns det någon därute som vet någon bra företag som tillverkar dessa?

Skrivet (redigerat)

Hej, har nu ett nytt projekt igång denna gången handlar det om design! Som val har jag valt att göra en touch dator genom att då ta min gamla bärbara och sedan slänga på en touch panel på den. Men problemet är att jag letar efter en billig och bra touch panel. Så finns det någon därute som vet någon bra företag som tillverkar dessa?

Finns massor touch paneler på ebay för riktigt bra pris kan leta upp en återkommer med en edit.

EDIT: Här har du en för 600-700 kr http://cgi.ebay.com/15-4-4-Wire-Resistive-...=item3a62ade2f7

Redigerat av ZeRoZ
Gäst pong218
Skrivet

Tack, såklart att de finns där. Hade helt gölmt bort ebay. Tack för svar då jag nu hittat en lämplig panel, dock var det inte den länkade p.g.a. priset jag letade efter en lite billigare då det är ett skol projekt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...