5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Går det att hämta paket med hjälp utav kollinumret? Läste att det går, men verkade som att 2008 eller något så blev det ändrat att man behöver AVIn eller något sånt. Fungerar det att hämta paket med ett kollnummer och leg? Tack på förhand :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Ta ditt avi då? Men det går utan, en kompis till mig råkade ta bort smset med avi nummret. Har du tur så går det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag har inget AVI, eller vad menar du? Hört att SMSet innehåller de sista 4 på ett kollinummer, stämmer inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Hur kan du inte fått ett Avi? Man får det antingen via sms eller som ett brev beroende på vad man valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag har inte fått ett AVI, men jag är rädd över att utlämningstället har glömt att skanna mitt paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Går det att hämta paket med hjälp utav kollinumret?Läste att det går, men verkade som att 2008 eller något så blev det ändrat att man behöver AVIn eller något sånt. Fungerar det att hämta paket med ett kollnummer och leg? Tack på förhand :).Vet inte, asså senast jag hämtade fick jag ta med ett sms som jag fick (personnummer) och leg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Får du inget sms så behöver du kolli id'n som står på lappen du får när en vara är redo att uthämtas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Men nu är det så att jag vet kolli id. Men jag har ingen lapp och inget SMS. Går det att gå dit och fråga om det finns där. Är rädd att de misslyckats att skanna in den eller något sådant, något är fel iaf, kanske inte på utlämningstället men det kanske är bra att säkra att det inte är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 (redigerat) Paketet är inte där än. Finns väldigt liten chans att ett utlämningsställe för Posten har glömt att skanna in ett paket, du hör väl själv hur dumt det låter? Redigerat 2 Februari 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jo, det känns så. Men jag förstår inte varför paketet inte rörts på 48 timmar, känns knepigt. Men jag väntar till imorgon, om det inte kommit då så kontaktar jag nog utlämningstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jo, det känns så. Men jag förstår inte varför paketet inte rörts på 48 timmar, känns knepigt.Men jag väntar till imorgon, om det inte kommit då så kontaktar jag nog utlämningstället.Du kan alltid följa paketet med ditt Kolli-ID på Postens hemsida. Så ser du exakt vart det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag gör det. Men tänk om jag beställer ett paket från 1, den ska till 3. Samt att 2 är ett ställe där dem sorterar. När paketet nått 2, så kommer det efter ett tag stå "2, sorterat". Men sen kommer det inte ändras tills det nått trean, och det är inskannat vid 3an.. Står ju inte att det är på en lastbil vid 2,7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.