Nomatic Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag gör det. Men tänk om jag beställer ett paket från 1, den ska till 3. Samt att 2 är ett ställe där dem sorterar.När paketet nått 2, så kommer det efter ett tag stå "2, sorterat". Men sen kommer det inte ändras tills det nått trean, och det är inskannat vid 3an.. Står ju inte att det är på en lastbil vid 2,7.Don't be a smartass. Vart är paketet nu då? Sen är det inte utlämningsstället du ska ringa utan dom du har beställt paketet ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Det har skickats vidare från komplett, där jag beställt ifrån. Det är väl posten som ska se till att det kommer fram nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Det kommer stå när den är framme och du kommer få ditt avi, herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 (redigerat) Komplett brukar skicka ett sms som man kan använda, var så när jag hämtade ut en fläkt till datorn, så ha tålamod. Har du ingen tålamod så nästa gång köper du ifrån en fysisk butik. Redigerat 2 Februari 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag har tålamod, och ja, SMS kommer. Men då behöver paketet skannas på utlämningstället. Och det är väldigt osannolikt att det missats, men det kan alltid blivit så, därför jag tänkt kontakta utlämningstället. Det gör ju ingen skada egentligen. Att det varit på samma ställe 49 timmar gör mig lite orolig ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Don't be a smartass. Vart är paketet nu då? Sen är det inte utlämningsstället du ska ringa utan dom du har beställt paketet ifrån. Varför har du alltid sån dryg font på dina inlägg? Fått ditt packet än btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Varför har du alltid sån dryg font på dina inlägg? Fått ditt packet än btw?Vad rör dig det om jag har en font för? Har använt denna font i år och dagar här. Börja använd en font själv vet jag. OnT: Undrar också om du har fått ditt paket än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Nej, jag har inte fått det än. Skickat email till komplett och posten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Komplett kan var sjukt sega ibland. Beställde en dator, dem skulle bygga ihop den på 5 dagar och 2 dagar går det att skicka. ivarjefall slutade det med att jag fick den runt 1 månad efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Komplett kan var sjukt sega ibland.Beställde en dator, dem skulle bygga ihop den på 5 dagar och 2 dagar går det att skicka.ivarjefall slutade det med att jag fick den runt 1 månad efter.Paketet är ju skickat, då ligger det helt i postens händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Komplett kan var sjukt sega ibland.Beställde en dator, dem skulle bygga ihop den på 5 dagar och 2 dagar går det att skicka.ivarjefall slutade det med att jag fick den runt 1 månad efter.Paketet är ju skickat, då ligger det helt i postens händer...Exakt, så det är inte kompletts fel skulle jag gissa på. Tråkigt nog så har inte komplett eller posten svarat på mina email's till dem, det är rätt så dåligt. Får hoppas jag får hem dem nästa vecka någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Exakt, så det är inte kompletts fel skulle jag gissa på. Tråkigt nog så har inte komplett eller posten svarat på mina email's till dem, det är rätt så dåligt. Får hoppas jag får hem dem nästa vecka någon dag.Kallas helg grabben ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.